« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
گفتگو با استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و شهردار آن زمان شهر کرمان روایتی جالب و شنیدنی از روز خطبه عقد دختر حاج قاسم سلیمانی دارد.
منبع: فارس

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد و شهردار آن زمان شهر کرمان روایتی جالب و شنیدنی از روز خطبه عقد دختر حاج قاسم سلیمانی دارد.

حاج قاسم لر بود ! | ماجرای جالب خطبه عقد دختر سردار سلیمانی توسط رهبری

حسین صابری در بیان یک خاطره از سردار سلیمانی اظهار کرد : این موضوع برمی‌گردد به سال 82 که دختر من در شرف ازدواج بود و خواستگار هم فرزند شهید و از نزدیکان حاج قاسم بود و خاطره این است که با واسطه‌گری که کردند قرار شد خطبه عقد را حضرت آقا بخواند و اتفاقا این کار همراه شد با عقد دختر سردار؛ آن روزها هر چند نفر با هم برای خطبه عقد وارد می‌شدند و افراد را صدا می‌کردند که نوبت رسید به فرزند سردار و صدا زدند سلیمانی بیاید داخل.

در همین حین بود که از زبان حضرت آقا و به گوش خود شنیدم که فرمودند سلیمانی؟ کدام سلیمانی؟ سلیمانی خودمان؟ و از همان جا بود که فهمیدم سردار چه منزلت و جایگاهی نزد حضرت آقا دارد.

شاید بعضی‌ها ندانند، یکی از ویژگی‌های عشایر ما دلاوری است و البته شما در استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد بهتر می‌دانید که عشایر چه روحیه‌ای دارند سابقه اجداد حاج قاسم هم برمی‌گردد به طوایف لر که از دهه‌های پیش که شاید بیش از یک قرن باشد از مناطق لرنشین به شهرستان رابر کرمان آمده و در روستای قنات ملک سکنی گزیدند که باید قبل از هر چیز دلاوری و شجاعت آن شهید را مربوط به روحیه عشایری ایشان دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: